O_O

Yeah! Jag har mitt internet tillbaka 8D Kunde inte ladda på förut TT_TT Inte kul!
Idag händer det inte mkt... lite hem till midgård med Sab Kebab, Urbina och kanske Timmy ^^ (fina smeknamn!)
Kan knappt vänta tills på tisdag då man får träffa Willy igen! Blir en massa Naruto xD Jag måste lära mig! Jag känner bara till två karaktärer och det är... Sasuke och Naruto :'D Var stolt! Måste börja kolla mera på anime :O Ge mig tips! Ska ge allt en chans 8D Har redan lovat Sab att börja kolla på Chuck. Ska börja snart, lovar! *hand på hjärtat*
Så... ni får ha det bäst! Eller något... Hörs nästa gång jag loggar in. Vilket bör bli om någon måndad xD
//Awe

Kommentarer
Postat av: Sab

hahah, Hem Till Midgård kvällen var ruuuuuulig! :D



Och ja! du måste helt klart börja kolla på Chuck!



När det gäller anime ska du börja kolla på One Piece och Bleach också, så blir jag nöjd ;D

2010-04-22 @ 18:32:49
URL: http://sameyetdifferent.blogg.se/
Postat av: Sab

OCH DEATH NOTE!!! :D

2010-05-02 @ 20:09:05
URL: http://sameyetdifferent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0